Watashiwa noruweejin desu!

Sånn ca iallefall. Jeg morer meg med å lære meg litt muntlig japansk, blir nok… artig.

Utenom det, kan jeg opplyse om at det er STRÅLENDE vær i Bergen i dag, mmmm, er nesten en skam at jeg sitter inne og spør pcen ‘Ikaga desu ka?’ ….GENKI DES, OKAGESAMADE! Yay. Og jeg ER klar over at min horrible latinifisering av japansk ikke er korrekt. Så det så.

Imens, kan jeg informere om at watashiwa nihongoga skoshi wakarimas at the moment, men, eigoga wakarimas,og det er jo det man kommer lengst med.

HMM! Jeg må løpe på jobb, SAYONARA!

4 kommentarer om “Watashiwa noruweejin desu!

  1. Jesus Christ, du kunne oversatt det da! xP Nå ble jeg skikkelig nysjerrig =/

    Kanskje jeg skal begynne å snakke spansk til deg når jeg finner ut at jeg skal lære meg det, så kan du svare på japansk også har vi det fantastisk. mHm.

    Ah, løsning: Jeg bestemmer selv hva du har skrevet, og det er selvfølgelig søte ting om meg ❤

Legg igjen en kommentar