En melding til KLOVNER og de som tror på GUD 100%

God morgen klovner og troende.

Først dere klovner. Gidd å sminke dere som øst-europeiske horer og kast paier på hverandre mens dere overspiller og skremmer oss vanlige mennesker.

Så har vi dere som sverger troskap til en allvitende skaper. Spesielt en av dere. Jeg respekterer at dere tror at en kæll i hvit skjortel, med uanstendig skjegg og bustete sveis, har laget oss alle, skrevet bestselgende bøker om det, samt bestemmer hvem som skal på VIP-listen, og hvem som må stikke på det kjipe diskoteket som bare spiller ABBA i kjelleren.

Men en av dere er i overkant strevsom i sin retorikk. Og underlig. En gladlaks på blogg.no tror at vi er ateister fordi vi ikke kan se denne artige skaperen alle snakker om. I så fall tror vi heller ikke på penisen til Jens Stoltenberg, for den har jeg ikke sett.

Men ja, vår venn skriver:

«Tenk på Ozonlaget som beskytter jorden mot negative solstråler er det tilfeldig? Er det skapt uten menning? Folkens tenk tenk!»

Da er det vel mulig å stille spørsmålet om hvorfor han laget UV-stråler? JUSS FOR KIX YO, sier kidza. Vi lever i 2011, Julius Cæsar var ikke forbannet av de gamle romerske gudene, han hadde epilepsi.

«Jeg Avslutter med en melding til alle som ikke er 100% sikker på at gud finnes.

KORANEN 22:5

Dere mennesker, om dere er i tvil om oppstandelsen, sannelig, Vi skapte dere av jord, så av en sæddråpe, så av en kime, så et foster, fullbåret eller ikke fullbåret, så Vi kan gjøre det klart for dere. Vi lar forbli i mors liv det Vi bestemmer for en fastsatt tid. Så lar Vi dere komme ut som et lite barn, for deretter å nå moden alder. Noen rives bort, og noen holdes tilbake til den ynkeligste alderdom, så han ingenting mer vet av det han før visste. Og du ser jorden ligge i dvale. Men så, når Vi sender regn på den, da kommer den i bevegelse, sveller opp og lar allslags herlige planter vokste frem.»

VI? Vi hvem, jeg er bekymret. En League of Extra-Ordinary Gentlegods? Uansett, nei. Jeg henviser deg til Al Khafirun i Koranen, spesielt siste strofe: Jeg har min greie, du har din greie.

Jeg beklager den tykkhodede barnsligheten i dette innlegget, men jeg orker ikke en lang avhandling om religion – fordi de som er uenig med meg vet at de har rett. Og jeg vet at jeg har rett. Så står vi der, med hodet plantet 30 centimeter dypt i en vegg.

SNAKKES KLOVNER!

2 thoughts on “En melding til KLOVNER og de som tror på GUD 100%

  1. Nei altså.

    1) Jeg tror jeg gikk på barneskole med gladlaksen.

    2) Jeg tror heller ikke på penisen til Jens Stoltenberg.

    3) Ah, jeg lo.

    4) Jeg har egentlig ikke noe spesielt å komme med når jeg ikke er uenig i det du skriver.

    Thumbas up.

Legg igjen en kommentar

