Carlsvognen ramponert

En eller annen gjeng infantile apekatter har ødelagt penisforlengeren til eieren av Dreams i Bergen.

Si meg, Front Mot Salg Av Kropp, på hvilken måte skal dette hjelpe deres sak? At dere skraper litt i lakken, knuser noen ruter og henger klistremerker på bilen til Carlson på taket. Er dette ytringsfriheten vi alle elsker?

Definitivt ikke. Dere kan mene at stripping er fysjameg og uffamegsann. Dere kan rope det over torgallmenningen. Mannsgriser er grådig teite, kan dere gaule til de kvinnefrigjorte lungene deres hviner av utmattelse bak uhindrede bryster under hampjakka. Dere kan til og med skrive et rasende leserinnlegg i en og annen lokalavis, hvor dere utbroderer hvordan stripping er voldtekt og at det var bedre på 30-tallet, da alle gikk anstendig kledd. Men å drive med tøysete skadeverk en understimulert 12-åring verdig, er latterlig. Jeg liker ikke at Kurt Nilsen får radiotid. Men jeg pisser ikke i postkassen hans og putter bananer i eksosrøret av den grunn. Jeg skifter kanal.

Hvis dere vil bli behandlet som voksne, tenkende mennesker, så får dere faen meg oppføre dere som voksne, tenkende mennesker.

One thought on “Carlsvognen ramponert

Legg igjen en kommentar

