Ta meg med

I morgen er det Jesu Himmelfartsdag. Dog sjansen er stor for forsinkelser grunnet askeskyen fra Hey Fjolla! Gjøk-Ur-vulkanen på vikingkolonien nord-vest for oss.

Jesus! Ta meg med! Dagbladet maser om Rybak og hans sang om en lyst til å stikke ekstremiteter inn i smårips som spiller fiolin. I går, når jeg så på Paradise Hotel, kom en åpenbaring til meg. Et lysende vesen med vinger hoppet inn vinduet mitt, og sa: Skal jeg kalle deg galfisk, eller Cato? Etter en liten diskusjon om hva som passet best, sa vedkommende: På torsdag stikker Jesus, og det er mulig det er plass til deg på økonomiklasse. Vi viser Pusur 2 med tysk tale, tekstet på mandarin.

Jeg sa først nei. Det er jo så mye spennende å ta seg til her, som å løpe naken gatelangs, spise soft-is og se Brann få juling av tøyselag.

Men, så fant jeg ut at det finnes en Rybak. Og selv om det finnes to av James Cameron, veier ikke det opp.  Beam me up, Geir!

Legg igjen en kommentar

