Interaktive galfisk

Hey fans! Og bitre fiender, ikke minst.

En liten påminner om at du kan følge meg på twitter, få min flotte spilleliste på spotify som nå oppdateres hver lørdag og se meg naken på webcam hver fredagskveld. Vel det siste er vel kanskje ikke helt sant. Nå som jeg er noenlunde i gang med en smak av arbeidslivet igjen, har det vært rimelig tørt her på bloggen. Men det skal vi vel alltids få en ordnung på.

Galfilm har ligget død en stund – bør den begraves eller gjenopplives?

One thought on “Interaktive galfisk

  1. Ja til mer Galfilm, nei til mer Galfisk på webcam! Men, din bedre halvdel kan gjerne ta opp den delen av bloggen, om du først insisterer på å ha nakenshow.

    Arbeidsliv? Sånn ekkelt «stå opp om morgenen» ting? Jeg husker vagt noe slikt…

Legg igjen en kommentar

