Når idiotene lokkes frem

…er det sannelig og visselig JUL DERE! Prise Herren!

Jeg var på Elkjøp i Åsane på kveldstid, tirsdag. Der kom jeg ut for to personer jeg velger å kalle Det Røde Fyrtårnet og Frakkegutten Med Liksomskjegget. Til de der ute som føler seg truffet, jeg mener DERE TO. Jævla jokkenisser. Det må være mulig å se andre mennesker rundt seg. Folk i butikken måtte forsøke å bli lettere gjennomtrengelige slik at dere to idioter kunne hoppe uhindret rundt omkring mellom hyllene som degenererte, primatlignende skapninger på fåfengt jakt etter intelligens og sårt trengt deodorant.

Hvis jeg står og leser bakpå Inglourious Basterds blu-rayen i et forsøk på å sjekke hva slags ekstramateriale den har, er ikke det en invitasjon til å lese over skulderen min og forsøke å gå meg ned, det står flere i hylla. Hvis jeg vil intenst ha kroppskontakt med dere så blir det via mine fem sendebud på jorden, i enden av en utstrakt arm. Som slettes ikke er til å holde i. Og dere syntes nok det er kjempeartig å stå der som noen fnisende idioter mens dere prater høylytt om den ‘sexye dama bak skranken.’ Men, å hevde det åpenbare her vil være feil. For dere har nok eksperimentert litt på hverandre, som de tøyseguttene dere er.

Jeg rømte Elkjøp uten å kjøpe noe. Ferden gikk videre med tysk maskineri under panseret, og jeg havnet på Expert.

Jeg aner fred og ingen fare, med Tarantinos artige krigs….eventyr i fingrene, stirrende på PS3-spill, kommer det to velkjente kreaturer opp rulletrappen. Mens jeg står der vurderer jeg situasjonen. Det ville blitt for dyrt. Men det hadde vært verdt det. Jeg har ikke tid til mange turer på Tinghuset og lange ferieopphold i små rom, skal tross alt i praksis snart. Men kan jo alltids ta semesteret på nytt, man kan jo det.

Småjogget ned og kjøpte filmen mens balltre-scenen gikk på repeat i hodet.

Måtte tarmene deres implodere og kvisene sprenge seg selv, slik at det bare er et krater av ansiktene deres igjen, insj’allah.

GOD JUL!

Legg igjen en kommentar

