Patriotene flagger ut

Endelig. Heian sitt gla’parti, Norgespatriotene, eller Evolusjonært Bunnslam om du vil, går til helvetet.

Han har ifølge Dagbladet brukt flere hundre tusen kroner og laaang tid på å lage dette drittpartiet. DEILIG! De mange kronene var verdt 184 stemmer.

HVORDAN FØLES DET HEIAN? Hvordan føles det å klare å hisse på seg skolebarn? Hvordan føles det å ha bare 184 gromkæller, med barbert hode og bomberjakke, i ryggen? Hvordan føles det å feile?

Jeg virker kanskje litt usympatisk, men det er fordi jeg er det. Og fordi Heian ikke er så veldig lett å sympatisere med. Jeg sitter med et enormt håp. Et håp om at han i nær fremtid skal snuble. Resten overlater jeg til fantasien.

Det er rett og slett julaften og påske på en gang!

8 thoughts on “Patriotene flagger ut

  1. Sivert: Merkelig men korrekt observasjon. Bortsett fra at jeg ikke er så veldig seriøs av meg her inne, noe du sikkert har lagt merke til.

    Selv om Heian er en person jeg er særdeles uenig med, burde jeg holde meg for god til å godte meg. Bortsett fra at du kanskje har fått med deg at jeg akkurat nå befinner meg i den magiske bloggosfæren, hvor saklighet og annet krimskrams ikke er påkrevd.

    Ha en politisk korrekt dag!

  2. sv; takk for kommentar. Han der har en tendens til å bombardere meg med slike lange kommentarer. Håper Heian har lært! Selv om noen av poengene er der ved at integreringen i Norge overhode ikke fungerer som den skal. Dette er problemer som er der, som kan bevises vitenskapelig igjennom statistikk. Dette partiet er ikke så opptatt av å få bukt med problemene, de er rett og slett kun interessert i å kaste alle ut, nekte alle som er ikke-vestlige å slippe inn, og dette er kun ideologi om å ha et «rent» Norge. Det gjør meg kvalm!

    Anyways… Ha en strålende lørdag =)

  3. Demokratiet sa vel ifra til Heian at det ikke var interessert i å se ham nær tinget. At et parti med oppslutning på 184 ikke har sin livsrett er vel strengt tatt demokrati i praksis? 51 % av folket gjør livet surt for de andre 49 %.

  4. Demokrati i praksis gulpet du.
    Slik som SV som med en noe høyere oppslutning en NP likevel er inne i varmen og får være med å styre landet.
    Demokrati er kjekt når det kan brukes til å sperre de andre ute.
    Demokrati kan tydeligvis slås av og på alt ettersom hvem som eier bryteren.
    Fuck you to.

  5. Nei, for det er ikke bare SV som herjer regjeringskontorene. Men en samling av partier som har flertall. Blir slik av og til vet du.

    Var du en av de 184 som stemte NorgesPatriotene kanskje? Bitre lille mannen med dårlig engelsk rettskrivning.

    Ta deg en bolle.

  6. Litt morsomt er det da, med tanke på at de klarte å få 2 000 underskrifter for faktisk å stifte partiet, men når valget kom var det ikke engang 1 av 10 som signerte der som faktisk ville stemme i den retningen.
    Og «noe høyere oppslutning»
    Jeg har ikke tallene foran meg, men jeg vil anta man må legge til noen nuller på NP’s oppslutning :p
    Nei, med en slik «integreringspolitikk» hadde israel ikke lengre kommet med grunnløsepåstander!

Legg igjen en kommentar

