Kremen av kremen

Andreas Tangberg og Mariann Urnes vil leve livet i Cannes, derfor har de økt kredittrammene sine, kan VG.no opplyse oss om.

LIKZÅÅÅM, vi leiker ikke butikk likzÅÅÅÅm, sier den mystiske mannen som har uorden i kromosomene sine. Hvis selvskading er DIN greie, ta en kikk på videoen i denne artikkelen. Hva enn du gjør, ikke ha noen skarpe gjenstander i nærheten tilfelle du prøver å stikke ut øynene og punktere trommehinnene dine.

– Jeg kan aldri mer sjekke kontoen, ler Urnes.

Jeg kan tenkte meg Mastercard-folka sitter hjemme og gnir seg i henda. Mmmkredittrenter. Galfisk eier DEGs finansielle rådgiver, John Arvid Riise, gråt når han så videoen og ville ikke kommentere den. Eneste vi klarte å klemme ut av ham var at han gledet seg til å se mer av den unge kvinnen på tv, da spesielt i Luksusfellen på TV3.

OH LAAAWD.

Pastor Lovløs er ikke tilgjengelig for kommentar etter at han så videoen. Det siste legen sa var at ‘Lovløs ligger nå i fosterstilling og roper på Jesus og en flaske Vanilla Coke.’

6 thoughts on “Kremen av kremen

  1. Etter at jeg tipset den godeste gallefisken om denne posten, ble det bekymringsverdig stille i den andre enden av den digitale eteren. Ettersom han ikke har gitt lyd fra seg siden, så kan vi kanskje regne med at den noe utilregnelige glafisken muligens enten har gått og besøkt de bedre jaktmarker, eller så muligens har tatt det på seg som sin oppgave å berike disse neandertalermenneskene med at oppstige til de evige jaktmarker. Jeg vet hva JEG håper på!

  2. – «…da aaar baaare daili..» Hmmm? «…når jai dør så bare døør vi..» Hmmm? Det var da to usedvanlig ufyselige individer, galfisk! Ja, ufyselig?… for en mann i min alder var de faktisk den absolutte «bånn a’ bøtta».
    – Imidlertid, på den positive siden; begge har etter mitt syn et solid fundament for et søksmål mot sine egene foreldre. reise et krav om erstatning for at de ble satt til verden… og dermed fikse kreditblemma… uten å benytte seg av Oles forslag.
    – Til slutt, nok en gang, galfisk, du verden for ufyselige individer. Din omgangskrets?

  3. Det blir kake etterpå for alle! I.h.h.t em myere post!
    Nei, jeg glemmer hva jeg tenkte.
    Eller tenkte jeg i det hele tatt?
    Jeg har i alle fall fått bevis for at galfisk er en nattbaker

Legg igjen en kommentar

