Innavla bønder og andre patrioter

NorgesPatriotene, eller EvolusjonærtBunnslam som de egentlig heter, viser at de har sarkasmen og ironien i behold.

Høyreekstreme gladgutter skal endelig få lov til å vise sin evne til ufrivillig komikk og forbausende lite gjennomtenkte eksistens på Frikanalen. Trond Giske har nemlig gitt kanalen 10 millioner i klingende mynt for å sikre alle partiers mulighet til å fortelle røverhistoriene sine på tv.

NorgesPatriotenes partileder Øyvind Heian er begeistret for muligheten. Så begeistret at nesa hans lyser rødt midt i det kritthvite, lett solbrente ansiktet, og øynene skyter veggimellom bak de tykke brilleglassene som viser at han helt klart er medlem av en slags overlegen rase.

– Vi vil benytte oss av denne muligheten og gå hardt ut mot islam. Vi vil vise at det som står i Koranen gjør den rasistisk og kriminell, og kan tenke oss å vise en brennende Koranen.

Da er det vel naturlig at jeg som partileder i Galfisk den Langes Parti til sterk nedsettelse av idioter per landsby, sengevætere og mindre reklame på tv, hvor blant annet Pastor Lovløs, Mullah Krekling og Jesus er medlem, brenner NorgesPatriotenes partiprogram av samme grunn. GDLPTSNAIPLSOMRPT’s rikspolitiske talsmann, advokat Brynjar Meh Ling av kinesisk opphav, mener det er en glimrende ide.

– For å belyse kriminalitet begått av innvandrere, vil vi kunne vise bilder av blodige, forslåtte jenter. Deretter vil vi vise bilder av en smilende statsminister for å vise at han gjennom sin politikk er medskyldig i disse forbrytelsene, sier partiformann Øyvind Heian i NorgesPatriotene.

Bilder er definitivt viktige for NorgesPatriotene, ettersom deres velgere ikke kan lese eller skrive. Heldigvis kan vi i GDLPTSNAIPLSOMRPT være like geniale:

hiroshima_bomb
Først har vi et bilde av atombombingen av Hiroshima
tilbakeståendenorgespatriot øyvind heian
Så har vi et bilde av NorgesPatriot-formann Øyvind Heian

Skremmende ikke sant? Jeg lar det være opp til dere hva konklusjonen er.

8 thoughts on “Innavla bønder og andre patrioter

  1. Fy skam du må ikke være så slem med Ø.V,det er da ikke hans feil at hans første møte med moder jord blev vel hardt,han ramlet kanhende i gulvet som liten da med hodet først.T J

  2. haha, du får liksom sagt det..
    jeg tror nok ikke Ø.V sto frammerst i køen når hverken intellegens eller utseende ble tildelt..
    jeg tror norges patriotene er en gjeng tullinger som ikke passer inn andre steder i samfunnet.. jeg kjenner endel som er sååå jævla kule og kaller seg norges patrioter.. men de ber jo faen meg om krig jo-.- å brenne koranen på tv er ikke særlig lurt.. så hvordan det gikk etter mohammad tegningene:/
    jeg syns vi burde få opp en lov om at flagg/bibel brenning i all offentlighet BØR bli forbudt, er ikke vits å terge noen..

    1. silje, du som ikke engang klarer å stave intelligens på korrekt måte bør vel gå litt i deg selv fremfor å snakke nedsettende om andre.

  3. «han ramlet kanhende i gulvet som liten da med hodet først»

    Det gjorde JEG, men det gikk forbausende fint. Det er ingen unnskyldning.

    «frammerst i køen når intellegens ble tildelt»? Fail.

    Norgespatriotene er bare en kuriositet siden de ikke har noen som helst oppslutning. Kanskje Øyvind Heian er en god kandidat til neste års utdeling av Fritt Ord-pris?

  4. Ole:
    Han er FOR legalisering av prostitusjon, gjerne utført oppned og nesten gratis.
    Helst av disse barnearbeiderene!
    Ok, nå tok jeg meg en frihet for en egenmorsom internsak, men Fritt ord?
    Jeg ville ikke gitt den til noen nisser som helst ser at ordet er påtvunget, hvor vaskemaskinen ikke lenger er forbehold klær og lignende slik det er i dag.
    Brenne koraner/bibler/flagg… Det er bare hykleriet i det hele når det kommer til mohammedkarikaturene.
    Men, sånn går det når det er et relegiøst diktatur og media er like fritt som en potetsekk bundet fast over «the pits of hell itself».

    Så.. Nå har vi.. VI gitt 10mill av våre penger for å fremme slike meninger?
    Helt ok, bare la det gå 54 år til neste gang.
    De betaler vel skatt de også..

    Majority rule, don’t work in mental institutions.

  5. HC, hvis du hadde åpnet en avis de siste 2 månedene ville du nok skjønt at jeg refererte til at Nina Karin Monsen fikk Fritt Ord-prisen til tross for (eller på grunn av) at hun har tilsvarende forskrudde meninger.

    Jeg skjønte ikke vitsen din om prostituerte barn. Vennligst forklar.

  6. Jeg er så treg å svare på ting at det ville vært imponerende om jeg får med meg noe som blir skrevet om noensinne.
    Med mindre det var gresk.
    Da ville jeg bare ikke forstått det.
    Yeeeeeeey
    Uansveis, folk gjør som folk vil.

Legg igjen en kommentar

