Kyllingmannen

Storberget er mobbet i kne. Da er det vel på tide med litt stek?

Erna Solberg mener at Storberget beveger seg på tynn is. Men, hun burde vite bedre, uansett hvor tykk isen er under henne er den tynn, SEE WHAT I’M SAYIN’? NAHMEAN? Erna, eller OMFG MAN THE HARPOONS blant venner, skjerp deg. Gå å pisk den lille rare mannen din. Og slutt å gå i meg utenfor SAS-hotellet.

Carl Ivar, vår mann i Spania – der eskimoene bor, har kalt Storberget for en løgner. Den samme Carl har vært forbausende stille når Siv profeterte at Islam hadde inntatt Malmö, noe som viste seg å være bablingen til en korthåret psykopatisk kvinne med for mye makt. Carl er en skitten hykler og burde steines med våte svamper og bevisstløse kanarifugler.

Men Knut, jeg henvender meg direkte til deg. Jeg syntes ikke mye om vinglingen din i hijab-saken. Det jeg derimot syntes noe om, er din håndtering av sutrete politimenn. Her får de jammen meg lønnsøkning i lønnsoppgjøret, blir etterpåkloke når de ser at andre fikk mer, og streiker. VI VIL HA LØNNSOPPGJØR NÅ! skrek  Arne Johannesen. Men da satte du foten ned og viste at politiet ikke er magiske og hevet over samfunnets tungvinte byråkrati. Dere får vente som alle andre. Og hva skal dere med alle disse magiske pengene? Dere trenger jo ikke bevise noe lenger, bevisbyrden har jo elegant blitt flyttet over til vanlige folk. Mindre arbeid = mindre lønn. JEG betaler lønna di Johannesen, gå å gjør noe nyttig din udugelige bartemikkel.

Legg igjen en kommentar

