Hva i alle dager?

Mange har merket seg at jeg ikke har voldtatt Ari Behn enda.

Skal jeg være helt ærlig, så har jeg ikke vært engasjert nok til å følge med. Annet enn at jeg var innom NRK og registrerte at Ari Behn var sint. På ORNTLI’! Han snakket om en eller annen tidligere sous-sjef (hva enn det er) som hadde vært YTTERST uforskammet. Og så observerte jeg at han mente Erlend Loe var et furubord. Dette vitner åpenbart om en absurd virkelighetsoppfatning, for alle vet jo at et furubord først og fremst har fire bein, og at det passer fint inn i stua på hytta – kvaliteter som Erlend Loe selvsagt ikke innehar. Men, man kan plassere ting på furubord, noe man også kan på Erlend Loe. Så egentlig er dette vanskelig, iallefall hvis vi følger tankerekkene til Erasmus Montanus. Jeg vil herved påstå at Ari Behn er en kontorstol som har låst seg helt oppe – for begge nekter å jekke seg ned og er som regel plassert rett under min endetarmsåpning når jeg skriver.

Det som forundrer meg mest med det hele, er at ikke alle Norges medier blir trukket inn for PFU. Ari må åpenbart beskyttes mot seg selv. Prinsesse-gemalen har knasket for mye LSD igjen sammen med sin englepratende, eventyrfortellende kone. At de to er et skrikende argument for republikk får nå så være – nettaviser, papiraviser, tv, radio, hør meg rope! IKKE LA DEM KOMME TIL! Hvor er de franske revolusjonære når vi virkelig trenger dem? Giljotin er et nøkkelord her, for de som ikke fulgte med i historietimen.

Det er rimelig poetisk at Ari Behn er ‘Trist Som Faen’ på alle mulige måter. Bli sinna da Ari, jeg har en STOOOOR eske likegyldighet bare til deg!

3 thoughts on “Hva i alle dager?

  1. Ari ligner en Kinesisk Nakenhund. Frsustrer over hvor liten og stygg den er, hopper den så høyt den kan, bjeffer og gneldrer som en gal, og biter de mest uskyldige ofre i leggen. Det verste er at det ikke hjelper å ta stivkrampesprøyten etterpå en gang!

    Men veterinæren kunne kanskje gitt den en innsovningsprøyte…?

Legg igjen en kommentar

