Sex: Uinteressante fakta

HAHA, titteleid din googlefreak. Jeg har blitt tagget av frøken Cecilie. VANDALISME!

‘Utfordringen’ går ganske enkelt ut på å skrive seks uinteressante fakta om meg selv.

Reglene:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

Ok menighet, here we go:

1 – Jeg planlegger en barne/ungdoms-bok.

2 – Jeg MÅ ha første slurk av en Cola jeg kjøper selv, før noen andre får smake.

3 – Jeg liker ikke heiser.

4 – Jeg er en uforskammet stor fan av asiatisk film – japansk, kinesisk og hong-kong (nå kinesisk). Det er KOOOLT!

5 – Jeg sitter innimellom på toalettet med Mac’en og ser på The Colbert Report mens jeg slipper ungene av ved bassenget. The King of Multitasking!

6 – Jeg kan trylle vekk sigaretter, samt en hel del korttriks som får de fleste til å ville brenne meg på et bål.

Jeg kaster forbannelsen videre til onkel PoPSiCLe, spanjolen Skinto, Elin, Silje og.. Åså!

2 thoughts on “Sex: Uinteressante fakta

Legg igjen en kommentar

